Per-trein-naar-Peking.reismee.nl

Maandag 9 augustus - Weer naar huis

De vakantie zit er bijna op. Het is tijd om naar huis te gaan. Het is acht uur in de ochtend en ik houd een taxi aan. Eerst begrijpt de chauffeur niet dat ik naar de ‘airport' wil. Pas als ik met weidse gebaren een vogel na doe, begrijpt hij dat ik op het vliegveld moet zijn. Een uurtje later ben ik er. Denk ik. Bij de servicebalie helpen ze me gauw uit te droom: ik ben bij de verkeerde terminal afgezet. Een extra busrit over de openbare weg volgt. Daarna kan ik me écht gaan inchecken. Net op de valreep maak ik nog een tekeningetje van een vliegtuig waar ik duidelijk het gangpad op aankruis. Het is voor mijn gehandicapte linker enkel prettiger, wanneer die een vrij gangpad heeft, zo luidt mijn verzoek. Gelukkig doet de grondstewardess daar niet ingewikkeld over en ik en krijg ik een prima plaats in het vliegtuig.
We vertrekken keurig op tijd om na een vlucht van negen uur op Schiphol te landen. Het is dan tien voor drie, lokale tijd uiteraard. Nog één keer ga ik de trein in, op naar Hilversum. Marcel komt me ophalen. Nadat we een biertje op de Groest gedronken hebben, brengt hij me naar huis.

Daar zit ik dan. Alleen. Overspoeld door indrukken. De vliegtuigmotoren zoemen nog na in mijn hoofd. Ik ben weer terug in Nederland. Maar eigenlijk zit ik nog in China. Zeker weten.

Reacties

Reacties

Martin Hetebrij

Hallo Leo,

Welkom terug. Ik heb genoten van je verhalen. Het zal wel wennen worden.

Martin

Hans Brave

Hai Leo,
Jammer dat je weer thuis bent,het was echt prettig om je te zien vertellen over al je belevenissen.Niettemin welkom weer in ons kikker landje. Morgenavond alweer aan de slag. Tot dan.
Hans

Jan Andries Mulder

Leo,

Welkom terug in NL.
Bedankt voor je mooie verhalen.
Wat me geraakt heeft is je bijzondere manier van kijken en beleven die je op geheel eigen en prettige manier verwoordde.

Misschien zijn er ook van dat soort zaken in NL.

tot snel

Jan Andries

Ruud Kroon

Leo wat leuk dat je weer thuis bent. Na dit briefje ga ik proberen jou te bellen. Jij zal een ander gevoel hebben met je thuiskomst, maar je reisverhalen zullen jou helpen hierover na te genieten. Zoals je ziet is Nederland nog steeds niet zo slecht. Het weer is nat maar toch aangenaam. Ben gisteren (maandag) naar Hans Brave geweest.Het was een aangenaam samenzijn. O.K. Leo tot wederziens.
Groetjes Ruud

Floor van Amstel

He ome Leo!

Pff.. Dat zal wel wennen zijn om nu weer in Hilversum te zitten. Ik hoop de verhalen binnenkort in real-life te mogen horen! Waarschijnlijk zit je nu nog elke seconde te denken aan je reis.. Dat had ik namelijk ook met Barcelona!

Nou, take it easy en geniet nog maar lekker na.
Tot snel!

Liefs,
Floor.

ingrid

Net thuis gekomen van de boot en ik lees: jij bent weer opje plek!! Morgen bel ik, kom ik je storen in het na-genieten!ingrid

Els en Riny

Dag Leo,

Welkom thuis!!
Wat een verhalen. Kei leuk geschreven en dus heel gezellig om te lezen. Omdat we zelf ook enklele korte vakanties hebben gehad, hebben we wel vaak maar niet iedere keer kunnen reageren. Maar we hebben zeker een mooi beeld gekregen van jouw belevenissen. Ik bel je binnenkort, of als je in Brabant komt ben je natuurlijk van harte welkom.

Groetjes van Els en Riny

Leon en Hens

Welkom thuis !

Wij hebben enorm genoten van je reisverslagen en geweldige foto's.Wij hebben even niets van ons laten weten, daar wij ook even op vakantie geweest zijn naar Griekenland. Wij hebben ook heerlijk genoten.
We wensen je nog een fijne vakantie!

Liefs van Leon en Hens

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Tiara Tours